Gwarancja
- Emtigo Sp. z o.o. gwarantuje, iż dostarczone przez nią towary będą odpowiadać ich specyfikacji w chwili dostawy i będą wolne od wad materiałowych i produkcyjnych.
- Szczegółowe zasady dotyczące okresu gwarancji poszczególnych produktów oferowanych przez Emtigo Sp. z o.o. zostały określone w ich opisach dostępnych na stronie internetowej firmy : www.emtigo.pl .
- Gwarancja na wydruki wynosi natomiast odpowiednio: dla produktów używanych na zewnątrz (np. flagi) - 1 miesiąc, dla wydruków tekstylnych używanych w pomieszczeniach - 3 miesiące, dla wydruków roll-upów, ścianek na tworzywach sztucznych używanych w pomieszczeniach - 6 miesięcy. Torby transportowe nie są objęte gwarancją.
- Ochrona gwarancyjna rozciąga się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Ryzyko uszkodzenia, zniszczenia lub utraty towaru przechodzi na Klienta z chwilą dostarczenia towaru do miejsca dostawy lub w chwili wydania towaru Klientowi w przypadku odbioru osobistego
- Emtigo Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu wad, wynikających z niedozwolonego, niewskazanego lub niewłaściwego użycia, uszkodzenia celowego, zaniedbania, nieprawidłowych warunków pracy, niestosowania się do instrukcji Emtigo Sp. z o.o. (ustnych lub pisemnych), przeróbek lub naprawy towaru wykonywanych przez osoby trzecie bez zgody Emtigo Sp. z o.o. oraz za wady powstałe po przejściu ryzyka na Klienta.
- Klient zobowiązany jest zawiadomić Emtigo Sp. z o.o. o wadzie towaru za pomocą formularza reklamacyjnego (dostępnego na stronie https://emtigo.pl/article/regulamin-sklepu) z dokładnym opisem usterek nie później niż trzeciego dnia po dniu dostarczenia towaru lub nie później niż trzeciego dnia po dniu ujawnienia wady, gdy ta wyszła na jaw później. W przypadku uchybienia powyższym terminom, roszczenia gwarancyjne Klienta związane z wadą wygasają.
- Reklamowany towar powinien zostać odesłany do Emtigo Sp. z o.o. w oryginalnym opakowaniu oraz zabezpieczony kartonem, w stanie umożliwiającym jego bezpieczny transport. Towar zwracany powinien być odpowiednio oznaczony kodem wskazanym przez Sprzedawcę, Sprzedawca, zostanie o dacie zwrotu poinformowany z dwudniowym wyprzedzeniem. Towar nieodpowiednio zabezpieczony oraz nieoznakowany nie zostanie przyjęty przez Emtigo sp. o.o. oraz zostanie odesłany na koszt Klienta.
- Wadliwy towar przesyłany jest na koszt Klienta, a w przypadku uznania reklamacji zostanie refundowany (przez korektę kosztu z faktury sprzedaży o kwotę poniesioną przez Klienta popartą kopią faktury kosztowej Klienta). Koszt odesłania reklamowanego towaru powinien być kosztem przesyłki standardowej, Emtigo Sp. z o.o. nie pokrywa kosztów przesyłek ekspresowych w procedurach reklamacyjnych. W przypadku, jeśli reklamacja nie zostanie uznana, koszty transportu obciążają Klienta.
- Emtigo Sp. z o.o. dopuszcza możliwość rozpatrywania reklamacji na podstawie dokumentacji zdjęciowej przesłanej drogą elektroniczną, bez konieczności odsyłania towaru. Decyzja o sposobie rozpatrzenia należy do administratora sprzedaży.
- W przypadku stwierdzenia wad towaru przez Klienta, nie może on podejmować żadnych czynności z jego wykorzystaniem do czasu ostatecznego zakończenia procedury reklamacyjnej.
- W przypadku, gdy towar okaże się wadliwy, Emtigo Sp. o.o. według własnego wyboru - dostarczy Klientowi w miejsce towaru wadliwego towar wolny od wad albo usunie wadę, chyba że w porozumieniu z m cena za wadliwy towar zostanie obniżona przez Emtigo Sp. z o.o. proporcjonalnie do istniejących i udokumentowanych wad towaru.
- Dostawa towaru wolnego od wad lub usunięcie wady nastąpią w możliwie jak najszybszym terminie, uwzględniającym charakter i istotę wady oraz ewentualną konieczność sprowadzenia z zagranicy towaru wolnego od wad lub części zamiennych do naprawy. O terminie Emtigo Sp. z o.o. powiadomi Kupującego niezwłocznie po ustaleniu charakteru wady. Maksymalny termin zaspokojenia roszczenia reklamacyjnego nie może przekroczyć 60 dni roboczych.
- Dostawa towaru wolnego od wad realizowana jest na koszt Emtigo Sp. z o.o. do siedziby Kupującego przesyłką standardową. Wysyłka ekspresowa możliwa jest po opłaceniu różnicy w cenie pomiędzy przesyłką standardową a ekspresową przez Kupującego. Możliwa jest wysyłka na inny wskazany przez Kupującego adres pod warunkiem, że jej koszt nie przekroczy kosztu wysyłki do siedziby Kupującego.
- Do złożenia reklamacji wymagane jest przedstawienie dowodu zakupu towaru.
- Postępowanie reklamacyjne nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłaty za towar w terminie określonym w dokumencie sprzedaży.
- Kupujący nie ma prawa do odszkodowania m.in. z tytułu utraconego zysku wynikającego z realizacji procedury reklamacyjnej.